Ladataan Tapahtumat

Kaikki tapahtumat ajalle Voima- ja nopeustreeni

« Kaikki Tapahtumat

tammi 2021

Voima- ja nopeustreeni

27.01. klo 08:00 - 09:00

Kokoontuminen klo 8.00 Suurhallin juoksusuoralle Harjoituksen kulku – Verryttely 10-15min, 15-20min hermottava nopeus ja koordinaatio-osio, 20-30min voimaosia, 5-10min loppuverryttely Harjoituksen tavoite – Yleisen urheilullisuuden parantaminen (asento, ryhti, keskikropan hallinta), jalkojen voimaominaisuudet, nopea-askelkontakti.

Lue lisää »

helmi 2021

Voima- ja nopeustreeni

3.02. klo 08:00 - 09:00

Kokoontuminen klo 8.00 Suurhallin juoksusuoralle Harjoituksen kulku – Verryttely 10-15min, 15-20min hermottava nopeus ja koordinaatio-osio, 20-30min voimaosia, 5-10min loppuverryttely Harjoituksen tavoite – Yleisen urheilullisuuden parantaminen (asento, ryhti, keskikropan hallinta), jalkojen voimaominaisuudet, nopea-askelkontakti.

Lue lisää »

Voima- ja nopeustreeni

10.02. klo 08:00 - 09:00

Kokoontuminen klo 8.00 Suurhallin juoksusuoralle Harjoituksen kulku – Verryttely 10-15min, 15-20min hermottava nopeus ja koordinaatio-osio, 20-30min voimaosia, 5-10min loppuverryttely Harjoituksen tavoite – Yleisen urheilullisuuden parantaminen (asento, ryhti, keskikropan hallinta), jalkojen voimaominaisuudet, nopea-askelkontakti.

Lue lisää »

Voima- ja nopeustreeni

17.02. klo 08:00 - 09:00

Kokoontuminen klo 8.00 Suurhallin juoksusuoralle Harjoituksen kulku – Verryttely 10-15min, 15-20min hermottava nopeus ja koordinaatio-osio, 20-30min voimaosia, 5-10min loppuverryttely Harjoituksen tavoite – Yleisen urheilullisuuden parantaminen (asento, ryhti, keskikropan hallinta), jalkojen voimaominaisuudet, nopea-askelkontakti.

Lue lisää »

Voima- ja nopeustreeni

24.02. klo 08:00 - 09:00

Kokoontuminen klo 8.00 Suurhallin juoksusuoralle Harjoituksen kulku – Verryttely 10-15min, 15-20min hermottava nopeus ja koordinaatio-osio, 20-30min voimaosia, 5-10min loppuverryttely Harjoituksen tavoite – Yleisen urheilullisuuden parantaminen (asento, ryhti, keskikropan hallinta), jalkojen voimaominaisuudet, nopea-askelkontakti.

Lue lisää »

maalis 2021

Voima- ja nopeustreeni

10.03. klo 08:00 - 09:00

Kokoontuminen klo 8.00 Suurhallin juoksusuoralle Harjoituksen kulku – Verryttely 10-15min, 15-20min hermottava nopeus ja koordinaatio-osio, 20-30min voimaosia, 5-10min loppuverryttely Harjoituksen tavoite – Yleisen urheilullisuuden parantaminen (asento, ryhti, keskikropan hallinta), jalkojen voimaominaisuudet, nopea-askelkontakti.

Lue lisää »

Voima- ja nopeustreeni

17.03. klo 08:00 - 09:00

Kokoontuminen klo 8.00 Suurhallin juoksusuoralle Harjoituksen kulku – Verryttely 10-15min, 15-20min hermottava nopeus ja koordinaatio-osio, 20-30min voimaosia, 5-10min loppuverryttely Harjoituksen tavoite – Yleisen urheilullisuuden parantaminen (asento, ryhti, keskikropan hallinta), jalkojen voimaominaisuudet, nopea-askelkontakti.

Lue lisää »

Voima- ja nopeustreeni

24.03. klo 08:00 - 09:00

Kokoontuminen klo 8.00 Suurhallin juoksusuoralle Harjoituksen kulku – Verryttely 10-15min, 15-20min hermottava nopeus ja koordinaatio-osio, 20-30min voimaosia, 5-10min loppuverryttely Harjoituksen tavoite – Yleisen urheilullisuuden parantaminen (asento, ryhti, keskikropan hallinta), jalkojen voimaominaisuudet, nopea-askelkontakti.

Lue lisää »

Voima- ja nopeustreeni

31.03. klo 08:00 - 09:00

Kokoontuminen klo 8.00 Suurhallin juoksusuoralle Harjoituksen kulku – Verryttely 10-15min, 15-20min hermottava nopeus ja koordinaatio-osio, 20-30min voimaosia, 5-10min loppuverryttely Harjoituksen tavoite – Yleisen urheilullisuuden parantaminen (asento, ryhti, keskikropan hallinta), jalkojen voimaominaisuudet, nopea-askelkontakti.

Lue lisää »

huhti 2021

Voima- ja nopeustreeni

7.04. klo 08:00 - 09:00

Kokoontuminen klo 8.00 Suurhallin juoksusuoralle Harjoituksen kulku – Verryttely 10-15min, 15-20min hermottava nopeus ja koordinaatio-osio, 20-30min voimaosia, 5-10min loppuverryttely Harjoituksen tavoite – Yleisen urheilullisuuden parantaminen (asento, ryhti, keskikropan hallinta), jalkojen voimaominaisuudet, nopea-askelkontakti.

Lue lisää »